להקת השבוע החדשה של המחתרת – הדור האחרון

ב

הדור האחרון – להקת השבוע החדשה

 

דני וייצפלד(קלי קלרקסון),ארז גינת(הילארי דאף),ביחד עם אבי מרקוביץ(שייגעצ),רועי מרון וזמיר גולן הם הדור האחרון,אחת הלהקות הכי חמות בסצינת הרוק המקומית. לאחר אלבום ראשון(משהו ללב)שמכר מעל ל 5,000 עותקיםוסיבוב הופעות מאוד מצליח,שנמשך קרוב לשנה, יוצא בימים אלו אלבומם החדש "הנה זה מתחיל…", אלבום מסע מקיף החוצה דרך תחנות חיים שונות, מחוויות ילדות וזיכרונות אישיים  דרך שאלות על זהות ישראלית, תרבות הצריכה, בדידות, אהבה, ותיקווה לשינוי.

כעת עומדת הלהקה להתחיל בסיבוב הופעות ארצי, המבוסס על שירי האלבום, לצד שירים מוכרים מן האלבומים הקודמים.

בשבוע הקרוב יתפרסמו מגוון שירים של הלהקה, כולל קליפים וסינגל חדש שיוצא השבוע שנקרא "מהפכה"

 

הופעות קרובות:

-פאב הפינה : 16/3
-בארבי : 19/3
-אוניברסיטת ת"א : 28/3
-צוללת צהובה : 28/3
-פלורה בר: 2/4

10 תגובות הוסיפו את שלכם

  1. ניר כגן הגיב:

    פשוט להקה מדהימה. מופיעים עם כ"כ הרבה אנרגיות שאין דברים כאלה. מהבחינה הזו מזכירים את שוטי הנבואה בזמנים הטובים שלהם. מבחינת המוזיקה- הם נותנים בראש עם רוק כמו שמעולם לא נתנו כאן בארץ. אולי רק שלום חנוך שלפני כמה עשרות שנים..
    ואני אפילו לא טוקבקיסט בתשלום- פשוט מעריץ נלהב!

  2. לי הגיב:

    גם אני מעריצה נהלבת. אחלה שירים, אחלה תוכן, אחלה להקה!

  3. עידו הגיב:

    להקה לפנים

  4. הנקודה הגיב:

    אני לא מבינה למה הם צריכים לשקר על מי שהם ומה שהם אם המוזיקה שלהם מספיק טובה אין להם במה להתבייש. ממה הם מפחדים? יש הרי המון עדויות איך הם הוקמו לאן הם משתייכים ועל הסכסוך הענק שלהם עם המוזיקאי ההוא שעשה להם את האלבום הראשון שהוא לדעתי האלבום הכי טוב שלהם. בקיצור שיהיה להם בהצלחה במוזיקה ובסכסוך עם ה דבח ההוא (או סבח?) אבל עד ש הם לא יפחדו להגיד באמת מי הם אז הם לא יפרצו קדימה אני חושבת

  5. Ron הגיב:

    הדיסק האחרון שלהם פגז!
    לא לפספס …לכו להופעה, אין הופעות כאלה כבר הרבה שנים בארץ!

  6. גארי הגיב:

    הייתי בהופעה שלהם בפאב באזור מוזיקה ואנרגיות שחבל על הזמן
    וגם התפלאתי לראות קהל כזה איכותי…
    מעניין ומומלץ.

  7. מרב הגיב:

    אחד הדברים שאני מאד אוהבת (כבר לקחתם לי את הקטע של ההופעות המקפיצות וסגנון הרוק שאני מאד מתחברת אליו),זה המילים של השירים. צריך להקשיב. שווה

  8. רומן הגיב:

    אני ממש מקווה שתהיה לי את ההזדמנות להגיע להופעה שלהם
    כן ירבו!

  9. אבי הגיב:

    מעווווולים על אמת

  10. אורי הגיב:

    גדוליייייייייים רוק חי בועט ואמיתייייייייי!
    הזרקה ישר לנשמה 🙂
    BIG LIIIIKE

להשאיר תגובה

